Przygotuj się

na narty!

Wykup pakiet 10 treningów!

Trenerzy Personalni :

Marcin Schabowski i Krzysztof Schabowski zapraszają na trening!

A

Jakie partie ciała powinny być ćwiczone na narty ??

Wiadomo każdy urlop w górach to wyzwanie dla naszych nóg, pleców, i rąk. Stawiamy nacisk na od dołu mięśnie łydek, ud, prostowników grzbietu, góry pleców i ramion, nie zapominamy o mięśniach brzucha i mięśniach głębokich.

A

Jakich kontuzji można się nabawić nie przygotowując się do nart ??

Każdy kto był kiedyś na nartach wie że jeden dzień na stoku a drugi w hotelu z zakwasami. Można tego uniknąć. Najczęstsze kontuzje to ponadrywane mięśnie, ponaciągane ścięgna , bóle kolan i pleców.

Masz pytania?

500 133 291
603 741 898

A

GŁÓWNY CEL TRENINGÓW

  • Przygotowanie mięśni do intensywnego Wysiłku.
  • Wzmacnianie nóg.
  • Wzmacnianie grzbietu i ramion.
  • Zadbanie o stabilizację i mięśnie głębokie.
A

Czas trwania treningów

W jakim czasie trzeba najlepiej zrobić 10 treningów żeby było najlepiej? Taki trening jest dość intensywny więc 50 minut w zupełności wystarczy. Czas w którym powinno się zrobić pełen pakiet 10 treningów to 3 tygodnie, mniej więcej 3 -4 treningi w tygodniu wystarczą do dobrego przygotowania się do urlopu w górach i korzystanie z wypoczynku pełną parą.

A

Czy treningi indywidualne czy grupowe:

Każdy trening ma swoje zalety. Grupowy pozwala motywować się na tle grupy i obserwować postępy na tle innych. Indywidualny pozwala trenerowi i ćwiczącemu skupić się każdym aspekcie treningu, pora jest uzgadniana indywidualnie od potrzeb i możliwości trenującego

A

Gdzie i kiedy mogą się odbyć treningi?

  • Fit4Less, ul. Nieborowska 10
  • City fitness, ul. Kurierów Armii Krajowej 15
  • Maximus, ul. Leona Kruczkowskiego 25  Ostatni trening powinien odbyć się nie później niż tydzień przed wyjazdem w góry.

Masz pytania?

Zapoznałem się z warunkami szkolenia: